search

                               

Content

TOTS ELS PREMIS


PREMIS BLOGGER QUE ARRIBEN A TRESQUATREICINC!  


Els premis blogger són una eina fantàstica per donar visibilitat als nostres blogs, enfortir els lligams "virtuals" entre persones que tenim els mateixos interessos i que expressem la nostra veu amb el mateix mitjà. M'han ajudat conèixer altres blocs i a esforçar-me a descobrir-ne d'altres. Són una cosa bona i m'agraden.

Els primers premis d'aquest tipus que van arribar a TresQuatreiCinc em van fer moltíssima il·lusió. Ep! i els que arriben ara també!!!. Als primers, segueixo, els vaig dedicar una entrada específica al blog cada vegada i vaig complir fidelment amb les condicions que s'hi indicaven. Però després han vingut altres premis, de vegades massa seguits, que superen una mica la meva dedicació al blog i no sempre he pogut continuar la cadena en el moment que tocava.

He agraït, això sí, a les persones i blogs, en cada ocasió, que han compartit amb mi els seus premis. I és veritat que m'agrada molt que se'm consideri mereixedora de rebre'ls, per tant, de nou les gràcies!

Em trobo, a més a més, que pel format del meu blog m'agradaria encabir-los ordenadament en algun lloc i no sé com fer-ho. Vull una plantilla molt neta i amb el mínim d'afegits... Escriure un post per cada premi tampoc no em convenç... Finalment he trobat una opció: crear aquesta entrada per guardar-los tots i afegir-ne de nous, si és que n'arriben. Una petita vitrina que s'anirà obrint i omplint quan sigui necessari.

En definitiva, el que vull dir és que aquest és el meu racó de trofeus  ;-) 
Gràcies a tots i totes els que creieu que TresQuatreiCinc val la pena de tenir-se en compte.




Premi Parabatais.



Arriba de la mà de tres bloggeres imprescindibles i que formen part de la meva llista de lectura: Miren, de La clase de Miren; Blanca, d'Actividades para Educación Infantil i Anna, de Petit món. Moltíssimes gràcies a totes tres per dedicar-me el vostre premi. Tinc notícies vostres fresques cada cop que publiqueu!
Repecte al premi, com sempre, cal:
  • Esmentar qui te'l dóna i fer un enllaç al seu blog.
  • Posar la imatge al blog (descarregar-la aquí)
  • Cedir el premi a 15 blogs i avisar-los del seu premi.
Com que l'objectiu dels premis és la difusió m'agrada buscar blogs nous i mirar de no repetir-me. Aquestes són algunes troballes interessants que he descobert!



The Black Wolf Blogger Award.

Quatre fantàstics blogs (i les seves autores) em cedeixen el Black Wolf Blogger Award.
Recomano, abans de tot, que visiteu els seus blogs. Trobareu un munt d'idees i recursos d'infantil que voldreu posar en pràctica:
Petit món, la Maleta del Precinema a infantil, De grapes... pas a pas en l'educació i una recent descoberta que m'agrada molt: Un proyecto de maestra.
Moltíssimes gràcies a totes quatre: Anna, Txell, Mercè i Ana. M'ha fet molt il·lusió.
Com tots els premis, té unes condicions:
  • Agrair públicament a qui t'ha nominat.
  • Posar la imatge al blog (descarrega-la aquí)
  • Contestar cinc preguntes
  • Nominar quinze blogs
  • Notificar públicament als nominats el seu premi.
Les preguntes són:
  • Quin és el primer llibre que vas llegir? (Impossible de contestar. No m'enrecordo!)
  • Per què escrius? (Perquè m'agrada compartir les meves experiències. Trec profit del que mostren desinteressadament altres mestres i alhora cedeixo el que jo faig per si algú ho pot trobar útil)
  • Tens una musa o inspiració? (No. Vaig amb els ulls molt oberts. Moltes idees criden la meva atenció i d'alguna manera queden dins del meu cap. Després, surten d'imprevist en qualsevol moment, tal qual les havia vist o totalment transformades.)
  • Qui ha sigut el teu gran amor? (Això no té cap interès en aquest blog)
  • Escrius el que vius o vius el que escrius? (Escric el que visc. Intento mostrar propostes que funcionen i són pràctiques. No m'agrada gens trobar activitats que després és impossible dur-les a terme a l'aula)
I les nominacions.... he trigat tant a seguir aquesta cadena que em penso que tots i totes les bloggers ja tenen aquest premi. Així doncs, en aquesta ocasió ho deixo aquí.




The Versatile Blogger Award i Premio al Mejor Blog Amigo.

Tres blogs de referència, La clase de Miren , Petit Món De grapes... pas a pas en educació, han volgut compartir els seus premis blogger amb TresQuatreiCinc. 
He de dir que ha estat una agradable sorpresa i que em fa molta il·lusió. (Miren, Anna, Mercè, us estic molt agraïda). 
Si no els coneixeu, cosa altament improbable, us en recomano una visita. Ja veureu quantes propostes interessants que hi ha en aquests dos blogs.

De la mà de Miren, La clase de Miren, arriba The Versatile Blogger Award.
Els requisits d'aquest premi són: 
  • Afegir al post la imatge del premi (descarrega The Versatile Blogger Award aquí)
  • Explicar alguna cosa personal (M'encanta la xocolata i posar tots els sentits en les coses que m'agraden, com ara, treballar a la classe o fer aquest blog)
  • I passar el premi a 5 o 10 blogs que trobem interessants (veure llista més avall)

Per la seva banda, l'Anna, de Petit Món i també la Mercè, de De grapes... pas a pas en educació, m'han cedit el Premio al mejor blog amigo.
A condició de:

Arribats aquí, i com que tots dos premis coincideixen en el punt de nominar uns altres deu blogs, he preparat una llista única. M'agradaria compartir els dos premis amb tots aquests blogs (No deixeu de fer-hi una ullada!):

☞ Super PT

NOTA: Els premis segueixen el seu viatge de blog en blog i retornen més d'una vegada a TresQuatreiCinc. Agraeixo la Lluna, d'Un polsim de sal, i la Joana, de A l'a-TAC!, que hagin compartit novament amb mi el Premio al mejor blog amigo. Seguiu els enllaços per conèixer la seva feina!




Premi Excellence.  
Arriba el premi Excellence de la mà de la Vanesa, d'Aula TEA de los soles!

Primer de tot, vull agrair la Vanesa que hagi pensat en TresQuatreiCinc per compartir el seu premi. El seu blog, Aula TEA de los soles, és un blog recent que està entre els meus favorits des que l'he descobert i això encara em causa més satisfacció.

I a partir d'aquí, a continuar la cadena i fer extensiu el premi Excellence.
Segons les normes cal:
  1. Agrair al blog que premia i afegir-hi un enllaç.
  2. Visitar els altres blogs premiats.
  3. Nominar 10 nous blogs.
  4. Contactar amb els blogs premiats i avisar-los del premi.
I ara sí! m'encantaria compartir el premi Excellence amb els següents blogs:


The Versatile Blogger Award.
Arriba el Versatile Blogger Award a TresQuatreiCinc!

TresQuatreiCinc comença a tenir una petita trajectòria, una mica més de seguretat i moltíssimes ganes de seguir. Ha après molt tafanejant sense parar entre els altres blogs educatius i ha fet uns quants blogs amics que li han donat un suport que no té preu.
I ara, un premi. Què més es pot demanar?

Són la M. Àngels, d' EI d'Educació Infantil i la Lluna, d'Un polsim de sal que volen compartir amb TresQuatreiCinc el seu premi. Moltíssimes gràcies per haver pensat en "mi / el meu blog" (a la xarxa tinc doble personalitat: "Marta / TresQuatreiCinc", jejeje), l'emoticona de la portada és exclusiva per a vosaltres dues!


Un dels objectius d'aquest premi és fer difusió dels petits blogs, els que tenen pocs seguidors, però amb una tasca i lemes molt importants: compartir, reflexionar, col.laborar, ...

Què cal fer quan es rep el premi?:
  • Anomenar la persona o el blog que ha concedit el Premi i fer-hi un enllaç.
  • Posar l'etiqueta del Premi.
  • Passar el Premi a 10 nous blogs.
  • Informar als blogs premiats deixant-hi un comentari amb l'adreça de l'enllaç.

Doncs, ara si:
Després d'una difícil selecció, TresQuatreiCinc vol compartir el seu premi amb els següents blogs:
Per a tots ells va!




Premi Best blog i Premi One Lovely Blog Award!
M'han fet un regal. I m'ha fet moltíssima il·lusió.
"Un polsim de Sal" m'ha dedicat els seus dos últims premis blocaires. Això és un detall que no té preu per algú que porta molt poc temps a la xarxa.  Mil gràcies per fixar-te en la meva feina, Lluna.


Em penso que ara em toca a mi estrenar-me i continuar la cadena de premis bloggers.

Aquests premis són un reconeixement entre bloggers amb la finalitat d'aconseguir més difusió i fer més visibles els diferents blocs.
Si el teu bloc ha rebut aquest reconeixement i tens ganes de compartir-lo amb altres blocs cal:

- Agrair al blocs que t'han concedit el premi i fer-te seguidor.

- Afegir les imatges dels premis al teu blog (descarrega-les clicant els següents enllaços: Premi Best Blog i One Lovely Blog Award).- Donar el premi a 11 blocs que acaben de començar o que tenen menys de 200 seguidors.
- Informar del premi a cadascun dels blocs.
- Visitar els blocs que han estat premiats juntament amb el teu.


... Així doncs, comparteixo aquests dos premis, primer de tot, amb dos blogs que fa dies que m'han donat paraules d'ànim:


i també amb aquests altres blogs que trobo molt interessants i també segueixo. Acaben de començar? tenen menys de 200 seguidors?... no ho crec, ni puc saber-ho del cert: en aquests moments la més novata sóc jo! 



Salutacions a tots i totes!



Estàs en Tots els premis .  Torna a Inici

2 comentaris:

  1. Quina bona idea, Marta.
    Felicitats per tots aquests premis ben merescuts. Per a mi i per a les meves companyes ets un referent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gràcies per les teves paraules, Elena. Jo també m'inspiro en vosaltres. Heu vist que us he passat el premi Parabatais? Una abraçada!!!
      :-)

      Elimina



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

QUI SÓC

QUI SÓC
Marta Montero. Mestra d'educació infantil i primària. Vaig arribar a l'escola sense una especial vocació i després de fer unes quantes voltes. M'hi vaig sentir còmoda. Potser per això, anys més tard, encara tinc arguments per continuar-hi. TresQuatreiCinc és l'espai on recullo les activitats que faig a classe amb els nens de Tres, Quatre i Cinc anys -ara també amb els de sis i set-. Per a mi i per a tots els que les puguin trobar interessants. Benvinguts.

Contacta'm

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

.

.

segueix-me a

  Seguir a TresQuatreiCinc a Google+ Seguir a TresQuatreiCinc a Twitter Seguir a TresQuatreiCinc a Instagram

Seguidors

Pel que fa als continguts...

Llicència de Creative Commons
TresQuatreiCinc de Marta Montero està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial 4.0 Internacional de Creative Commons

Tradueix

English plantillas curriculums vitae French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Portuguese

La meva llista de blogs